آتش نشانان همدانی 5 نفر را از سوانح نجات دادند

به گزارش رکنا، محمدرضا بیاناتی اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۸ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۹۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۱۳ مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه ۱۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۵۷ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۴۱۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این تاریخ ۸ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق مغازه در بلوار ملت و خیابان شریعتی، حریق خودرو در فرعی باباطاهر، حریق پیک نیک در حصار امام، حریق درختان در بلوار امیرکبیر، نشت گاز در شهرک الوند و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در بلوار کولاب و بلوار بعثت بوده است.

بیاناتی اضافه کرد: همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در میدان باباطاهر، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و امامزاده عبدالله، مهار حیوانات در روستای تفریجان و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان اضافه کرد: تعداد ۵ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟