۶ نفر توسط آتش‌نشانان همدانی نجات یافتند

به گزارش رکنا، محمدرضا بیاناتی  اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۱۳ عملیات اطفای حریق و ۶ عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۸۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۲۰ مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه ۱۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۷۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۳۸۰ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۱۳ مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در جاده سد، حریق کابل برق در شهرک فرهنگیان، حریق خودرو در خیابان تختی، ۲ مورد حریق زمین زراعی در شهرک مدنی و جاده تهران، حریق ترانس برق در جاده ملایر، حریق ضایعات در بلوار علاقبندیان، حریق درختان در بلوار مطهری و ۵ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده دانشگاه آزاد، سعیدیه، بلوار ارم، شهرک مدرس و جاده تهران بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۶ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در گلزار، نجات افراد محبوس شده در خودرو در خیابان تختی، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در اعتمادیه و خیابان طالقانی و ۲ مورد مهار حیوانات در خضر و شهرک مدنی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی با بیان اینکه تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک صورت گرفت، گفت: تعداد ۶ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟