صادق رئیسی مقام ارشد سپاه در اثر ابتلا به کرونا فوت کرد + عکس

سرهنگ پاسدار صادق رئیسی، معاون هماهنگ‌کننده بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور در راه خدمت به بیماران کرونایی به مقام شهادت نائل آمد.

 

به گزارش رکنا، قلبش از همان اوان نوجوانی مملو از عشق به خدا بود و رسیدن به معشوق حقیقی، همین حب به محبوب بود که مسیر سخت عاشقی را برایش هموار و آسان ساخت.

 

هم نام مبارکش، صادق در گفتار و درستکار در رفتار بود، سر به زیر و بی ادعا و با ایمان، با خوش سخنی و اخلاق خوبش شخصیتی گیرا داشت.

با گذشت و دست گیر نیازمندان بود، روحیه فداکاری، ایثار و پشتکارش او را فردی منحصر به فرد و پرورش یافته مکتب اهل بیت علیهم السلام معرفی می کرد.

سرهنگ صادق رئیسی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس سپاه فوت کرد

شهید سردار مدافع سلامت، صادق رئیسی در مسیر بندگی پروردگار، خدمت به مستضعفان را پیشه راه خود ساخت و به فعالیت در استانی محروم همچون سیستان و بلوچستان پرداخت.

صادق رئیسی اولین شهید مدافع سلامت شهربابک

صادق رئیسی سالها در زاهدان زندگی گذراند و اغلب اوقات خود را صرف خدمت به مردم و فعالیت در مؤسسه خیریه می کرد، اما این مشغله باعث نشد از خانواده اش غافل شود و برای همسر و فرزندانش نیز زمان هایی در نظر می گرفت.

سرهنگ پاسدار صادق رئیسی از همان اوایل شیوع ویروس کرونا در ایران، برای تیمار و رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا عزمش را جزم کرد و در حین خدمت، سرانجام به این بیماری مبتلا شد و به فرمانده شهیدش غلامعلی کفاش جانشین مرکز بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور پیوست.

خدایار رئیسی برادر شهید گفت: صادق رئیسی متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۸ در روستای استبرق شهربابک بود.

وی با بیان اینکه برادرم از سال ۱۳۷۲ وارد دبیرستان مکتب الهدی سپاه شد، افزود: او اعتقاد داشت با ورود به سپاه بهتر می توان به مردم خدمت و از انقلاب دفاع کرد.

رئیسی ادامه داد: برادرم ۲۷ سال در کرمان بود و در همین حین تحصیلاتش را می گذراند.

وی با اشاره به اینکه از سال ۷۹ به بعد در زاهدان مشغول خدمت شد، اظهار داشت: ایشان معاون هماهنگ کننده مرکز بهداری، رزمی و مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا در استان سیستان و بلوچستان بود.

بردار شهید یادآور شد: معرفی اولیه باعث شد برادرم وارد منطقه سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان شود اما با دیدن وضعیت مردم محروم آن منطقه قصد کرد در راه رضای خدا و در جهت محرومیت زدایی به آنان خدمت کند.

وی تصریح کرد: ایشان در زمینه برپایی بیمارستان‌های صحرایی و خدمت به مردم منطقه محروم سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و همچنین در زمینه امدادرسانی و پشتیبانی موثر در رخدادهای مختلف کشور پیشقدم بود.

رئیسی افزود: برادرم عاشق شهادت بود و بارها می‌گفت که در زاهدان به شهادت نزدیک‌تر است.

وی گفت: این شهید بزرگوار از اولین ساعت انتشار ویروس کرونا در سنگر خدمت آماده بود و برای رسیدگی و درمان بیماران کمر همت بست و سرانجام به مقام رفیع شهادت و آرزوی دیرینه اش رسید.

شهربابک در 240 کیلومتری کرمان واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کرونا سرهنگ رییسی

کدخبر: 588368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟