جراحت 2 مامور پلیس در درگیری با سارق حرفه ای در آبادان / هاشم شمو کیست؟

به گزارش حوادث رکنا از آبادان ، در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آبادان موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت که در این راستا مأموران کلانتری 18ذوالفقاری در بررسی های به عمل آمده و استفاده از منابع اطلاعاتی و مخبرین متوجه شدند که سرقت های منازل توسط شخصی سابقه دار وتحت تعقیب به نام هاشم معروف به شمو که لقبش به معنی( متکبر) است صورت می گیرد.

چاقوکشی هاشم شمو روی پلیس های آبادان

متهم که فردی معتاد است اغلب در مخفیگاهش در منطقه ذوالفقار 156است که در همین راستا مأموران کلانتری 18 ذوالفقاری پس از هماهنگی با مقام قضایی در ساعت حدود 20:00 روز دوشنبه 23 تیر ماه به قصد دستگیری متهم وارد مخفیگاه وی می شوند که او به محض دیدن مأموران با سلاح سرد چاقو با مأموران درگیر می شود و 2 مأمور را به صورت عمقی مورد اصابت چاقو قرار می دهد.

زمانی که شمو قصد فرار از مخفیگاهش را داشت مأموران با قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و موفق به دستگیری متهم شدند که متهم در بازجویی های فنی به ده ها  سرقت منزل معترف شد.

تحقیقات در خصوص دیگر جرائم احتمالی متهم ادامه دارد. گفتنی است حال مأمورانی که دچار جراحت شده بودند خوب است و هر دو مأمور پس از مداوا از بیمارستان مرخص شدند.

علی رنجکش برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 586181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟