جولان مردان نقابدار با پرشیای سفید در آبادان / آنها بی رحمانه به خانه ها حمله می کنند

سرقت های مسلحانه برای سرقت طلا از خانه آبادانی ها همچنان ادامه دارد و به سرقت های سریالی تبدیل شده است.

به گزارش رکنا، فرد مسلح با در دست داشتن سلاح کلاشینکف وارد یک خانه در منطقه جرم خیز سلیچ آبادان شده و مقدار نیم کیلو طلاجات و15ملیون پول نقد را به سرقت بردند. در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه طلا از خانه های آبادانی ها وخرمشهری ها در اردیبهشت ماه امسال واینکه گفته شده بود این سارقین مسلح توسط پلیس دستگیر گردیده اند .

یک سرقت مسلحانه دیگر به همان شیوه قبلی در ساعت تقریبی 21:00 روز جمعه 20تیرماه در منطقه جرم خیز سلیچ آبادان به پلیس این شهرستان گزارش شد که بلافاصله مأمورین به محل وقوع سرقت اعزام شدند و مشاهده کردند که تمام خانه توسط سارقین برهم ریخته و سارقین نیز پس از به سرقت بردن نیم کیلو طلای زن صاحب خانه و15ملیون تومان پول نقد از محل متواری شدند.

سرقت های سریالی مسلحانه در آبادان ادامه دارد

در پی تماس تلفنی پسرصاحب خانه ای که از آن سرقت مسلحانه صورت گرفته بود باخبرنگار رکنا درشهرستان آبادان وی اظهار داشت: ساعت 20:30دقیقه روز جمعه 20تیر ماه به پدر و مادر پیرم به همراه خواهرم درون خانه بودند که ناگهان 4نفر با صورت پوشیده بوسیله چفیه قرمز رنگ که یکی از آنها سلاح کلاشینکف به دست داشت وارد خانه مان شدند و سراغ گاوصندوق خانه را گرفتند و ما به آنها گفتیم که گاوصندقی در خانه نداریم سارقین مسلح یک پتو را روی سرخواهر و پدر ومادرم انداختند و به ما اخطار دادند که اگر مقاومتی کنیم به سمت مان شلیک خواهند کرد .

ما نیز بدون هیچگونه سروصدای زیر پتو ماندیم و سارقین نیز پس از بررسی کمدهای خانه طلاهای مادرم ومبلغ 15ملیون تومان پول نقد و گوشی های تلفن همراه خانواده ام را به سرقت برده و با خودروی پرشیا سفید رنگی که جلوی در منتظرشان بود از محل متواری شدند.

وی گفت به دلیل وحشت بوجود آمده از این سرقت حال پدر و مادر پیرش اصلا خوب نیست و آنها با کابوس شب را به صبح میرسانند.

سرقت های سریالی با پرشیای سفید از خانه آبادانی ها

گفتنی است در چند ماه گذشته این چندمین سرقت مسلحانه ورود به عنف از منازل شهروندان آبادانی و خرمشهری است و تمامی سرقت های صورت گرفته مشابه بوده و تمامی مالباختگان روایتی کاملا مشابه را بازگو می کنند و آنها اظهار می دارند که تمامی سرقت ها در ساعات نزدیک به اذان مغرب صورت می گیرد و همچنین درتمامی سرقت ها سارقین ۴نفر بوده و با خودروی پژو پرشیا سفید رنگ اقدام به سرقت کرده اند که امیدواریم هرچه زودتر این سارقین توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 585868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟