دستگیری داماد و پدر زن سارق در سیستان و بلوچستان

سرهنگ"حیدرعلی کیخای مقدم "فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح حوزه شهرستان چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود:به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری ازسرقت‌های مشابه واحد‌های گشتی هدفمندی در سطح شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه بامداد روز گذشته مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴ منطقه آزاد هنگام گشت زنی در محدوده پلیس راه چابهار ۲ نفر را که در حال سرقت سیم برق بودند مشاهده و هر دو آن‌ها را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

کشف 600 متر سیم سرقتی در سیستان و بلوچستان

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم، با اشاره به کشف ۶۰۰ متر سیم مسی مسروقه در بازرسی از خودروی وانت بار سارقان بیان داشت: متهمان ۴۰ و ۷۰ ساله که داماد وپدر زن بودند و همچنین سابقه دار با انتقال به پلیس آگاهی، در تحقیقات تکمیلی به سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، از مردم از خواست با ارائه اخبار به موقع به پلیس از طریق تلفن ۱۱۰، نیروی انتظامی را در اجرای مأموریت‌های محوله و برخورد با مجرمان یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟