پشت پرده انفجار در غرب تهران

انفجار غرب تهران تکذیب شد. حسین حق‌وردی، در خصوص برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی از کاربران مبنی بر وقوع انفجار در منطقه غرب استان تهران و شهر قدس، بیان کرد: در منطقه شهر قدس، شهریار و ملارد که حوزه انتخابیه بنده است هیچ‌گونه انفجارینداشته‌ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: در محدوده شهرستان‌های غرب استان تهران یعنی قدس و ملارد و شهریار هیچ گونه حادثه‌ای ناشی از انفجار در شب گذشته نداشته ایم.

صدای انفجار در تهران

ساعاتی قبل کاربران شبکه های اجتماعی از صدای انفجار بزرگی در استان تهران و مناطق گرمدره و شهر قدس خبر دادند. این کاربران هم‌چنین از قطع شدن برق شهر قدس خبر می‌دهند.

به گزارش رکنا، نماینده مردم شهریار و ملارد و شهر قدس در مجلس یازدهم تصریح کرد: شب گذشته فقط در شهرستان قدس قطعی برق داشتیم که به سبب فعالیت های دوستان اداره برق بوده است.

تکذیب انفجار در غرب تهران/ فرماندار: هیچ انفجاری در شهرقدس و گرمدره رخ نداده است

فرماندار قدس با تکذیب وقوع انفجار در شهرقدس و گرمدره، گفت: خبرهای منتشر شده شایعه بوده است.

لیلا واثقی فرماندار قدس  اظهار کرد: هیچ انفجاری در شهرقدس و حتی گرمدره اتفاق نیفتاده و قطعی برق مربوط به روبروی بیمارستان ۱۲ بهمن در ساعت ۲۲ شب گذشته به مدت ۵ دقیقه بوده است.

وی افزود: هیچ یک از نهادهای امنیتی صدای انفجار را در قدس و گرمدره تایید نمی‌کنند و خبرهای منتشر شده شایعه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، شب گذشته خبرها و تصاویری مبنی بر شنیدن صدای انفجار و قطعی برق در غرب استان تهران در فضای مجازی خبرساز شد.

تصویری که به عنوان انفجار غرب تهران در فضای مجازی در حال انتشار است مربوط به بمباران رژیم صهیونیستی در غزه است.

مشاهدات میدانی دو خبرنگار فارس در شهرقدس هیچ صدای انفجاری را تایید نمی‌کند و مردم شب آرامی را در غرب تهران سپری کردند.

حق وردی:قطعی برق در شهرقدس برای عملیات اداره برق بوده است/تکذیب انفجار

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب انفجار در این شهرستان ها گفت: قطعی برق در شهرقدس جزئی و به دلیل عملیات اداره برق بوده است.

حسین حق‌وردی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انفجار در غرب استان تهران و شهر قدس اظهار کرد: در منطقه شهر قدس، شهریار و ملارد هیچ‌گونه انفجاری نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در محدوده شهرستان‌های غرب استان تهران شب گذشته فقط در شهرستان قدس قطعی برق داشتیم که به سبب فعالیت‌های دوستان اداره برق بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعی برق در محدوده شهر قدس به‌دنبال عملیاتی بوده که در اداره برق شهرستان برای رفع مشکلات این حوزه صورت گرفته و این موضوع با انفجار در این شهر همخوانی ندارد.

وی افزود: رسانه‌های معاند همواره به‌دنبال تخریب چهره نظام و همچنین ایجاد جو نا آرامی در کشور بوده‌اند و از مردم می‌خواهم اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری و مطالبه کنند.

فرماندار قدس: انفجاری در شهر قدس نداشتیم/ قطع برق جزئی بود

فرماندار قدس در خصوص شایعاتی که در خصوص قطع برق گسترده و انفجار در این شهرستان وجود داشت، واکنش نشان داد.

لیلا واثقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شایعاتی در خصوص قطع برق گسترده و انفجار شب گذشته که در این شهرستان منتشر شده بود، اظهار داشت: خبر انفجار در گرمدره و قدس تأیید نمی‌شود.

وی افزود: قطعی برق نیز در منطقه محدودی به مدت پنج شش دقیقه رخ داد و قطعی برق گسترده نداشتیم.

بر اساس این گزارش، بامداد جمعه خبرهایی به طور هماهنگ توسط شبکه‌های معاند در خصوص قطعی برق گسترده در شهر قدس در غرب تهران منتشر شده بود.

شنیده شدن صدای انفجار در غرب تهران

برخی کاربران فضای مجازی از شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و مناطق گرمدره و شهر قدس خبر می دهند.

 برخی کاربران فضای مجازی از شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و مناطق گرمدره و شهر قدس خبر می‌دهندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟