دستگیری عامل انتشار آگهی غیرواقع فروش و اجاره مسکن با قیمت‌های عجیب

رئیس پلیس فتا استان همدان از دستگیری عامل انتشار آگهی غیرواقع فروش و اجاره مسکن با قیمت‌های نامتعارف در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ"فیروز سرخوش نهاد" رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: متأسفانه در شرایط حساس این ایام ،اشخاص کلاه‌بردار و فرصت‌طلب با دروغ‌پردازی‌های تبلیغاتی اقدام به درج آگهی فروش و اجاره مسکن یا قیمت‌های نامتعارف در فضای مجازی می‌کنند.

درج آگهی های غیرواقعی مسکن در کانال تلگرامی

رئیس پلیس فتا همدان بیان داشت: برابر گزارشی از تیم رصد پلیس ، مبنی بر اینکه فردی با ایجاد یک کانال تبلیغاتی در شبکه اجتماعی تلگرامی اقدام به درج آگهی غیرواقع فروش و اجاره مسکن باقیمت‌های نامتعارف در فضای مجازی می‌کند.

این مقام مسئول افزود: مأموران با مستندسازی از اقدامات غیرقانونی و بدون مجوز ، موفق به شناسایی گرداننده کانال در شهرستان ملایر شدند و با دریافت مجوز قضایی ضمن مراجعه به محل سکونت متهم ، وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: با هماهنگی دادسرا نسبت به بسته شدن کانال اقدام و پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی و پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، خاطرنشان کرد : شهروندان به‌صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرایم سایبری،مصونیت از شگردهای مجرمانه و گزارش جرایم سایبری به وب‌سایت ‎www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟