فراری سمج هر کاری کرد تا به زندان نرود / پلیس تهران بازداشت کرد

به گزارش رکنا، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق موتورسیکلت در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی خبر داد .

سرهنگ کارآگاه "سعدالله گزافی"  گفت : ساعت 4 بامداد سیزدهم تیرماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت در محدوده خیابان شوش به یکدستگاه موتورسیکلت دارای راکب مظنون می شوند .

وی افزود: کارآگاهان با استعلام پلاک موتورسیکلت متوجه می شوند دارای سابقه سرقت به تاریخ پنجم تیرماه می باشد که در این حین راکب با روئیت خودروی پلیس با افزایش سرعت از محل متواری می شود.

دستگیری سارق موتورسیکلت/ او عامل وحشت تهرانی ها بود

این مقام انتظامی بیان داشت : راکب موتورسیکلت مسروقه با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان می شود که کارآگاهان چندین مرتبه به وی دستور ایست می دهند لیکن متهم بدون توجه به اخطارهای مکرر واحد گشت به سمت خیابان فدائیان حرکت کرده و سپس وارد خیابان های فرعی دولت آباد می شود .

دستگیری سارق موتور در تهران

سرهنگ گزافی اضافه کرد : افسراکیپ برای جلوگیری از فرار متهم چند تیر هوایی شلیک و راکب موتور با جسارت تمام به فرار خود ادامه می دهد که در ادامه لاستیک عقب موتورسیکلت مورد اصابت گلوله پلیس قرار می گیرد و کارآگاهان موفق به دستگیری متهم به اسم پوریا می شوند .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت : پوریا پس از دستگیری به سرقت موتورسیکلت اعتراف و پرونده پس از اظهارات متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه نهم پلیس آگاهی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟