زنده به گور شدن مرد تهرانی و سگش در آوار خانه قدیمی محله ری + عکس های لحظه حادثه

به گزارش رکنا ، آتش‌نشانان موفق به نجات مرد جوانی شدند که زیر آوار ساختمان قدیمی حبس شده بود.

ساعت 10:42 صبح روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن یک شهروند در زیر آوار، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ نیروهای عملیات ایستگاه سه و گروه امداد و نجات 9 را به محل حادثه در خیابان ری، خیابان موسوی اعزام کرد.

علیرضا حسنی؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان یک طبقه قدیمی به مساحت 70 متر مربع بود که به دلیل نامعلوم، فرو ریخته و مالک 36 ساله آن در زیر آوار مدفون شده بود.

حبس مرد جوان در زیر آوار ساختمان قدیمی در تهران

وی افزود: نیروهای عملیات با رسیدن به محل حادثه و اجرای ایمن‌سازی‌های اولیه با استفاده از تجهیزات لازم و با توجه به حساسیت بالا شروع به آواربرداری کردند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن محل محبوس شدن این شخص را پیدا کنند.

حسنی تصریح کرد: نیروهای عملیات با استفاده از تجهیزات مخصوص پس از انجام آواربرداری، مرد جوان را از زیرآوار خارج کردند و برای انجام معاینات اولیه و انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران بیان کرد: محل حادثه برای بررسی علت و اقدامات بعدی تحویل عوامل اورژانس شد و به رغم جست‌وجو و آواربرداری تمام قسمتهای تخریب شده توسط آتش‌نشانان و نجاتگران، خوشبختانه محبوس دیگری در زیر آوار پیدا نشد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ ساعاتی پس از نجات مرد جوان، بنابر درخواست وی مبنی بر مفقود شدن سگ وی، آتش‌نشانان بار دیگر به محل حادثه مراجعه کرده، این حیوان را نیز زنده یافته و تحویل مالک دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ریزش خانه قدیمی در ری

ریزش خانه در ری

خانه ریزش ری

آتش نشانی

نجات مرد تهرانی

کدخبر: 583747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟