آتش سوزی در یک کارخانه تولیدی در سلماس

به گزارش رکنا، متاسفانه درپی آتش سوزی گسترده یکی از کارخانه های بزرگ تولید درب، تمامی نیروهای امدادی شهرستان بسیج شده و درحال تلاش برای مهار آن هستند.

مرتضی اصغری فرماندار سلماس که خود در محل حادثه حضور داشته افزود: این آتش‌سوزی از ساعت ۳ بعدازظهر امروز آغاز شده و از همان دقایق نخست، آتش‌نشانان برای مهار آن حضور یافته اند.

فرماندار سلماس اضافه کرد: طی حدود چهار و نیم ساعت گذشته، اقدامات آتش‌نشانان برای مهار این آتش ادامه داشته و بخش قابل توجهی از آن مهار شده است.

این مسئول ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی تسوج و خوی نیز برای مهار این آتش مهیب در محل حادثه حضور دارند.

اطفا حریق در  کارخانه تولید درب در سلماس

اصغری با بیان اینکه مورد فوتی در این حادثه نداشته ایم، بیان کرد: خسارت‌های وارده نیز پس از مهار آتش و بررسی کارشناسان، اعلام خواهد شد.

نصیری شهردار سلماس با اشاره به اینکه بیش از ۸ ساعت از عملیات اطفا حریق کارخانه سهند درب سپری شده است گفت:نیروهای آتش نشانی سلماس همچنان مشغول عملیات هستند و پیش بینی می شود عملیات لکه گیری تا صبح امروز ادامه داشته باشد.

شهردار سلماس که فرماندهی میدانی عملیات امروز را برعهده داشت گفت:در این عملیات نیروهای تیپ ۲۶۴ شهید علی عبدی سلماس،نیروهای هلال احمر و اورژانس و همچنین نیروهای کمکی از شهرستان های خوی و تسوج،آتش نشانان سلماس را همراهی می کردند که جا دارد از این عزیزان نهایت تشکر را بعمل آوریم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟