عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی فوت کرد + عکس

به گزارش رکنا، دکتر حمید ناظمان استاد تمام رشته اقتصاد و عضو گروه اقتصاد نظری دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی بود. وی در سال ۱۳۶۷ دکترای خود را از دانشگاه بروکسل دریافت کرد.

از این عضو هیات علمی دانشگاه، کتاب‌ها، مقالات و آثار پژوهشی ارزشمندی به یادگار مانده است.

عضویت در کمیته‌های تخصصی دانشگاه و دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، مدیر گروه آموزشی اقتصاد نظری، عضویت در شوراهای مختلف دانشکده از جمله سوابق اجرایی ناظمان است.

درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی

در سوابق علمی این استاد راهنمایی و مشاوره بیش از ۱۰۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری، برگزاری کرسی‌های نقد و نظریه‌پردازی، همکاری در نشریات علمی، همایش های ملی و بین المللی مختلفی دیده می شود.

دکتر حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی درگذشت این استاد دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، در پیام تسلیت دکتر سلیمی آمده است:

"درگذشت همکار فرهیخته، دکتر حمید ناظمان، استاد تمام دانشکده اقتصاد، مایۀ تاسف و تاثر بسیار است. این ضایعه دردناک که موجب غم و اندوه جامعه دانشگاهیمان شد را به خانواده گرامی ایشان، همکاران ارجمند و دانشجویان و وابستگان وی تسلیت عرض می کنم.

ایشان استادی تلاشگر و با اخلاق بود که عمر با برکت خود را خالصانه و متعهدانه صرف آموزش فرزندان این مرز و بوم نمود. از خداوند منان برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان بزرگوار عافیت و حسن عاقبت مسئلت دارم".برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟