تصادف کامیون با پراید در همدان / یک کشته و 3 مجروح

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس اسدآباد گفت: بعدازظهر امروز در برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون سه نفر کشته و مصدوم شدند.

سرهنگ یاری افزود:این تصادف در هشت کیلومتری گردنه اسدآباد ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه رخ داده که طی این تصادف یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شده است.

وی با بیان اینکه فعلا علت حادثه تصادف مشخص نیست، افزود:تجاوز به سمت مقابل و سرعت غیرمجاز از بیشترین دلایل حوادث تصادف گردنه اسدآباد به شمار می رود.

بیشترین تصادفات در محور همدان- کرمانشاه

سروان هوشیار فلاحی، سرپرست پلیس راه همدان- کرمانشاه در کمیته ترافیک هفته گذشته گفت: متأسفانه محور مسیر همدان- کرمانشاه دارای بیشترین تصادفات بوده و اسدآباد آمار فوتی های برون شهری بیشتری دارد که در این تصادفات، تصادفات عابر، موتورسوار و احشام بیشتر بوده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم در این جلسه از اعتبار ۲۰ میلیاردی برای ایمن سازی، بهسازی و آسفالت گردنه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: محور گردنه اسدآباد دارای بیشترین تصادفات بوده که تصادفات رخ به رخ و انحراف به چپ از بیشترین دلایل این تصادفات هستند که امسال برای جلوگیری از واژگونی ها علاوه بر ایجاد خاکریزهای بازدارنده در حال اجرا، جداسازی لاین رفت و برگشت و بهسازی و آسفالت و ایجاد روشنایی و نیوجرسی طرح در برنامه بوده و پیمانکار طرح به زودی کار بهسازی خود را در این راستا آغاز خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟