مردان شیرازی به فقرا هم رحم نمی کردند! / شیطان در لباس فرشته + عکس ها

به گزارش رکنا ، سرهنگ "یوسف ملک‌زاده" گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده به پلیس آگاهی با مضمون کلاهبرداری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد افراد کلاهبردار در پوشش خیر و سخاوتمند با مراجعه به نهادها و مراکز خدماتی، با ترفندهای متقلبانه افراد بی بضاعت را شناسایی و اطلاعات آنان را دریافت می‌کردند.‌

کلاهبرداران خود را خیر معرفی می کردند

سرهنگ "ملک‌زاده" خاطر نشان کرد: کلاهبرداران در تماس تلفنی با افرادی که از قبل شناسایی کرده‌اند خود را خیر و سخاوتمند معرفی و عنوان می‌کردند که مسئولان مراکز خدماتی شماره شما را به قصد پرداخت وام به ما ارائه کرده و در حال حاضر یک فقره وام با مبلغ 300 میلیون ریال به صورت بلند مدت و کم بهره موافقت شده است که از الزامات این وام علاوه بر ارائه مدارک، می‌بایست مبلغ 20 میلیون ریال وجه نقد به شماره حساب اعلامی واریز گردد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند با اقدامات فنی و ترفندهای خاص پلیسی در این خصوص 12 نفر که همگی اعضای یک باند بودند را شناسایی و طی چند عملیات آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

کلاهبرداری یک میلیاردی از فقرا

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به کلاهبرداری یک میلیاردی از طعمه‌های خود اقرار کردند، گفت: همه کلاهبرداران برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه تا کنون 24 نفر از شکات شناسایی شده‌اند، به شهروندان توصیه کرد با رعایت برخی نکات هر چند ساده، می توان مجرمان را در ارتکاب جرم ناکام گذاشت و مردم عزیز به این موضوع توجه کنند که قبل از انتقال هرگونه وجه نقد به حساب دیگران، بررسی های لازم را انجام دهند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟