مرگ دردناک کارگر شهرداری زرند در سقوط از روی تریلی

به گزارش رکنا ، در یک حادثه یک دستگاه تریلی حامل المان شهری هنگام عبور از بلوار جمهوری شهر زرند با سیم‌های برق فشار متوسط برخورد و یکی از کارگران شهرداری زرند که بالای تریلر حامل المان بود به‌علت نامعلومی از بالای تریلر به سطح خیابان سقوط کرد که بلافاصله وی را به بیمارستان زرند انتقال دادند.

به گفته عربپور رئیس اورژانس ۱۱۵ زرند، لحظاتی پس از حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و جوان حادثه‌دیده که از بالای تریلر سقوط کرده بود را به بیمارستان زرند انتقال دادند و به علت شدت جراحات وارده برای ادامه درمان به بیمارستان کرمان انتقال داده شد که بر اثر صدمه شدید از ناحیه سر تلاش پزشکان در نجات او بی‌نتیجه ماند و متاسفانه جان خود را از دست داد.

او از کارگران شرکتی شهرداری بوده و حدود ۴ماده قبل ازدواج کرده بود

اسدی رئیس اداره برق زرند گفت: در این حادثه بیمه‌ای شبکه برق فشار متوسط دچار پارگی و ساکنین برق آن محل به مدت یه ساعت قطع شد و خساراتی به شبکه برق وارد شده است.

وی تصریح کرد: قبل از انتقال هرنوع بار با ارتفاع بالا در سطح شهر باید با این اداره هماهنگی صورت گیرد اما متاسفانه بدون هماهنگی اقدام به انتقال این المان با ارتفاع بالا شده و این حادثه رخ داده است.

قاسمی کارشناس راهنمایی و رانندگی زرند علت این حادثه را عدم رعایت اصول ایمنی انتقال المان شهری مربوط به شهرداری از سوی راننده عنوان کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟