تصادف زنجیره ای در بهشهر / 7 خودرو له شدند + عکس

به گزارش رکنا،سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: رعایت نکردن سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده ناشی از بارش باران در کمربندی، سبب کاهش دید رانندگان و وقوع تصادف زنجیره ای دیشب در این شهرستان شده است.

او افزود: در کمربندی بهشهر شب گذشته، یک خودرو نیسان به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین لغزنده بودن سطح جاده با نیوجرسی حاشیه جاده برخورد کرد.

لغزندگی جاده عامل تصادف زنجیره‌ای در بهشهر

سرهنگ عنایتی گفت: وقوع این حادثه منجر به برخورد ۷ خودرو دیگر که در طول مسیر در حال حرکت بودند شد.

او در ادامه با اشاره به واژگونی یک دستگاه اسکانیا به دلیل لغزنده بودن جاده از وقوع ۵ حادثه رانندگی دیگر در این محور نیز خبر داد و افزود: در این حوادث در مجموع ۱۰ خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

عنایتی با بیان این که این حوادث هیچگونه خسارت جانی در بر نداشته اند، عدم رعایت فاصله طولی و نداشتن مهارت کافی رانندگان این خودرو‌ها در کنترل وسیله نقلیه را موجب وقوع این حوادث اعلام وگفت: در این حادثه‌ها ۶ نفر به صورت سطحی مصدوم و یک نفر نیز در بیمارستان بستری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه با اشاره به بارندگی‌های اخیر و لغزنده شدن سطح جاده‌ها در این شهرستان از رانندگان، خواست: در هنگام رانندگی، علاوه بر رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، برای پیشگیری از تصادف و هر گونه سانحه رانندگی به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه کامل داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 581557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟