حمله ناگهانی خرس به راننده در وسط اتوبان بخاطر توله اش + فیلم عجیب
حجم ویدیو: 6.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

به گزارش رکنا، یکی از خطراتی که رانندگان را در جاده‌های خارج از شهر تهدید می‌کند مواجهه با حیوانات وحشی است. ممکن است چنین حیواناتی بصورت ناگهانی و حین عبور از جاده در مقابل رانندگان قرار بگیرند و یا حتی به شکلی بی پروا به رانندگان حمله ور شوند، مانند اتفاقی که به تازگی در یک یا جاده‌های روسیه رخ داد.

در این حادثه که در یکی از جاده‌های «کوموسومولسک آن آمور» رخ داد یک خرس مادر از روبه رو به راننده یک خودروی اوبر حمله ور شد. در ویدئویی که توسط دوربین داخل خودرو تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این خرس به همراه توله خود در حال عبور از جاده تاریک هستند خرس مادر که نگران برخورد خودرو با بچه اش است به ست آن هجوم می‌برد. این ویدئو نشان می‌دهد که خرس مادر خودر را به کاپوت خودرو رسانده و پنجه خود را روی آن می‌کشد. لحظاتی بعد این خرس مادر به همراه توله اش جاده را ترک کردند. راننده اوبور بلافاصله عکس العمل نشان داده و خودرو را متوقف می‌کند. بنا به گفته این راننده او با سرعت ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود.

گفتنی است؛ حمله این خرس قهوه‌ای به این راننده شرکت اوبر در حالی خبرساز می‌شود که حمله خرس‌ها به رانندگان در این منطقه بار‌ها گزارش شده است. به تازگی حفر قبر و ربودن جسد یک مرد محلی توسط خرس‌ها که در این منطقه دفن شده بود خبرساز شده بود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 581075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟