دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در تفرش

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با پیگیری گزارش‌های مردمی به سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، یک توزیع کننده مواد مخدر در یکی از محله‌های شهرستان تفرش دستگیر شد.

دستگیری توزیع کننده مواد مخدر با کمک مردم تفرش

سرهنگ خلجی افزود: بنا بر اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، یکی از شهروندان در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ پلیس استان این چنین گفت:

"سلام، شخصی اهل و ساکن شهرستان تفرش در منزل یکی از اقوامش در یکی از محله‌های شهرستان تفرش در زمینه توزیع و پخش مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین فعالیت دارد، جوانان این شهر و روستا‌های اطراف را به اعتیاد کشانده است، تقاضای می‌کنم برخورد کنید. "

او اضافه کرد: در پیگیری این موضوع از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفرش، فرد مورد نظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرشد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: از این فرد مقدار ۲۹۳ گرم ماده مخدر، دو دستگاه ترازوی توزین مخدر و برخی آلات استعمال مواد مخدر کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟