بازداشت 2 مادر و پسر به خاطر آتش افروزی در «بهمرد» + عکس

به گزارش رکنا، سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر با اعلام خبر دستگیری عاملان آتش‌سوزی کوه‌های «بهمرد» دشتستان گفت: پس از وقوع آتش‌سوزی در قسمتی از کوه‌های «بهمرد» و با توجه به حساسیت ایجاد شده در پی آتش‌سوزی‌های اخیر در کشور، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی آن شهرستان قرار گرفت.
این آتش‌سوزی که از روز جمعه ۱۶ خرداد سال‌جاری در بخشی از کوه‌های بهمرد شعله ور شده بود با حضور و همکاری مردم، دستگاه‌های خدمات رسان، اداره کل منابع طبیعی و مأموران انتظامی شهرستان دشتستان کنترل و مهار شد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه عاملان آتش‌سوزی در تحقیقات میدانی شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس حکایت از این داشت که دو پسر جوان به‌همراه مادرانشان برای گردش و تفریح به منطقه یاد شده رفته و آتشی روشن کرده بودند اما آنها قبل از خاموش کردن کامل آتش، محل را ترک می‌کنند که متأسفانه به‌دنبال آن آتش شعله ور شده و با گسترش آتش در مراتع خشک، وسعت آن افزایش پیدا می‌کند.
این مقام پلیس تصریح کرد: هر ۴ متهم پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟