جزییات قتل جوان تهرانی وسط خیابان ولیعصر + فیلم لحظه باورنکردنی قتل
حجم ویدیو: 4.48M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش رکنا، پدر علیرضا رحیمی نژاد در این باره گفت: ساعت 9 شب 8 اسفند سال گذشته، پسرم از محل کارش در خیابان کریم خان زند خارج شد. ابتدای میدان ولیعصر راننده 207 جلوی او می‌پیچد و همین مسأله باعث درگیری لفظی بین آنها می‌شود. این درگیری تا چند خیابان آن طرف‌تر هم کشیده می‌شود و زمانی که پسرم از خودرواش پیاده می‌شود، راننده 207 که در حال فرار بوده او را زیر می‌گیرد.

اظهارات وکیل پرونده

حدود 3 ماه بعد از این حادثه مرگبار راننده متخلف سرانجام شناسایی و دستگیر شد. سید مجتبی حسین‌پور وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلا در خصوص این پرونده گفت: گویا پایین‌تر از صحنه جرم متهم با خودروی پژو 207 با سرعت بالا وارد خیابان ولیعصر شده و جلوی خودروی علیرضا رحیمی‌نژاد می‌پیچد که گویا بین آنها یک درگیری لفظی یا با هم چشم تو چشم می‌شوند.
وی افزود: راننده پژو 207 سفید رنگ قبول دارد که رانندگی بدی داشته است و هنوز معلوم نیست چرا سعی بر فرار داشته که در خیابان ولیعصر قصد ورود به کوچه مجلسی را داشته که در زمان ورود به کوچه متوجه بسته بودن کوچه می‌شود و در این صحنه علیرضا که سوار بر خودروی سراتو بوده کمی جلوتر از کوچه توقف کرده و از خودرویش پیاده می‌شود. حسین‌پور ادامه داد: علیرضا رحمیی‌نژاد به سمت خودروی پژو 207 می‌رود که راننده خودرو دنده عقب حرکت کرده و خودرو را در مسیر خیابان قرار می‌دهد و بدون اینکه در حرکت خودرو به سمت جلو تغییری دهد با سرعت بالا علیرضا را زیر می‌گیرد.
این وکیل دادگستری عنوان کرد: در حالی که علیرضا روی در کاپوت پژو 207 می‌افتد راننده بدون هیچ توقفی به مسیر خود ادامه داده و با چند حرکت علیرضا را که بیهوش روی کاپوت خودرو بوده روی زمین انداخته و با سرعت فرار می‌کند. حسین‌پور گفت: دوربین‌های مداربسته خبرگزاری جمهوری اسلامی در کوچه مجلسی و سطح خیابان صحنه فرار راننده پژو را ثبت می‌کند و حتی راننده با سرعت چراغ قرمز خیابان را نیز رد می‌کند. وی افزود: راننده پس از مدتی برادرش را برای گرفتن خلافی خودرو به پلیس +10 می‌فرستد و وقتی متوجه می‌شود هیچ شکایتی صورت نگرفته دیگر پیگیر ماجرا نمی‌شود تا اینکه مأموران با بررسی تصاویر و اطلاعات به دست آمده موفق به دستگیری وی می‌شوند. حسین‌پور در پایان گفت: همان‌طور که در فیلم مشخص است راننده یک عصبانیت مهار نشدنی داشته و طبق قانون عمل وی نوعاً کشنده است و در حال حاضر به اتهام قتل عمد در بازداشت به سر می‌برد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟