اولین فیلم از زلزله وحشتناک در بیرم فارس  / کوه هم جا به جا شد + جزییات
حجم ویدیو: 4.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش رکنا، شامگاه سه شنبه 20 خرداد ماه امسال دو زلزله با قدرت‌های ۵.۱ ریشتر و ۵.۷ ریشتر، شهر بیرم در استان فارس را لرزاند.

دومین زمین لرزه به بزرگی 5.7 ریشتر در بیرم استان فارس در ساعت 21:48 دقیقه رقم خورد که خوشبختانه در این زلزله خسارت جانی و مالی درپی نداشت.

زلزله در فارس باعث ترس و وحشت مردم شده بود و چند پس لرزه دیگر در بیرم فارس رقم خورد.

جزئیات زلزله در بیرم فارس

نخستین زلزله در ساعت ۲۰:۳۸ زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در این منطقه به وقوع پیوست و در ادامه نیز در ساعت ۲۱:۴۸ زلزله دوم با قدرت ۵.۷ ریشتر مجدد شهرستان بیرم را لرزاند.

در ادامه زلزله در بیرم فارس ۴ تیم ارزیاب هلال احمر از شهرستان‌های خنج، لارستان، لامرد و گراش به مناطق زلزله زده استان فارس اعزام شدند.

۱۱ شعبه از امدادگران هلال احمر به صورت آماده باش در مرز شهرستان‌های خنج، گراش، لامرد و لار مستقر شدند تا در زمان رویداد زلزله های بعدی در بیرم فارس وارد عمل شوند.

خسارت زلزله در فارس

زلزله در بیرم فارس باعث ترک خوردگى خانه‌ها در روستاهاى خلیلى، بشیرآباد و حسین آباد از توابع گراش باعث قطع شدن برق روستاى خلیلى شده است.

زلزله دوم فارس به شهر لامرد نزدیک‌تر بوده و در روستای فراق رخ داده است و در ادامه نیز به علت جرقه در تیر برق در نزدیکی فرودگاه، برق قسمتی از شهر قطع شده و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیاورد.

ریزش کوه به خاطر زلزله

زلزله 5.7 ریشتری در فارس باعث ریزش کوه در جاده های منتهی به شهرستان بیرم و چند روستای دیگر شد که اهالی این مناطق از صحنه ریزش کوه و مسدود شدن جاده به خاطر زلزله در فارس تصویربراری کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟