برخورد پلیس با عرضه و تولید کنندگان مانتو‌های جلو باز و شیشه‌ای

به گزارش رکنا، سرهنگ نادر مرادی از برخود پلیس با تولیدکنند گان و فروشندگان مانتو‌های شیشه‌ای و جلو باز در فضای مجازی و حقیقی خبر داد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به فصل گرما شاهد تغییر پوشش تعدادی از بانوان و استفاده از مانتو‌های جلو باز و شیشه‌ای هستیم که این نوع رفتار‌ها همواره اعتراضات مردمی را به همراه دارد.

هشدار پلیس به فروشندگان مانتو‌های نا متعارف

وی ادامه داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پاسخگویی به مطالبات مردمی جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد که در خصوص عدم تولید و عرضه مانتو‌های جلو باز تمهیداتی اندیشیده شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اتحادیه پوشاک با نصب بنر در پاساژ‌ها و مجتمع‌های مخصوص فروش و عرضه پوشاک نسبت به عدم تولید و عرضه این نوع پوشاک‌ها اطلاع رسانی کرده است، تصریح کرد: در صورت تخلف از سوی متصدیان، واحد صنفی با دستور قضائی توسط پلیس پلمب خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در خصوص چگونگی نظارت بر فروش مانتو‌های شیشه‌ای و جلو باز در مزون‌ها و شبکه‌های مجازی، اعلام کرد: پلیس با رصد لحظه‌ای فضای مجازی کلیه این افراد را شناسایی خواهد کرد؛ در حال حاضر نیز تعدادی از تولیدی‌ها و مزون‌هایی که در این فضا این نوع مانتو‌ها را تبلغ می‌کنند شناسایی شده اند که با هماهنگی‌های قضائی، برخود قانونی با این صنوف صورت خواهد گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟