حادثه آتش سوزی و تصادف خودرو در یزد / اتباع افغان سوختند

به گزارش رکنا ، مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در جاده مهریز به مرکز استان در ابتدای پل کمربندی یک شهروند خارجی کشته و پنج نفر زخمی شدند.

بامداد امروز رخ داد

سیدحسین طباطبایی افزود: این حادثه ساعت ۶:۳۹ دقیقه امروز اتفاق افتاد و مصدومان برای مداوا با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان مهریز منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت بروز حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است .

به احتمال زیاد فرد کشته شده افغان بود

وی اشاره ای به ملیت این افراد نکرد، معمولا آنها شهروندان افغانستانی هستند که با قصد کار به صورت غیرمجاز وارد ایران و در دام باندهای انتقال قاچاق انسان گرفتار می شوند و تعدادی از آنها هنگام انتقال در حواث رانندگی کشته و یا زخمی می شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۹۹ نیز گفته بود: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور مهریز به انار که سرنشنیان آن از اتباع بیگانه بودند، 2 نفر کشته و ۶ تن زخمی شدند.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند و جاده‌های شهرستان مهریز از ترافیک نسبتا بالایی برخوردار است.

۲۲۰ هزار دستگاه خودرو در شهر یزد و ۴۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت مربوط به شهروندان یزدی در استان تردد می کند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۷۸ درصد در ۲۱ شهر و بقیه در روستاها زندگی می کنند.

آخرین وضعیت تصادف مرگبار در محور مهریز - یزد

تصادف دلخراش در محور مهریز به یزد سه نفر کشته و پنج نفر زخمی بر جای گذاشت.

 مدیر عملیات سازمان آتش نشانی گفت: برخورد خودروی پژو حامل اتباع افغانی با گاردریل در محور مهریز به یزد سه نفر کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

بیگی افزود: حادثه آتش سوزی و تصادف خودرو در ساعت شش صبح امروز به ستاد فرماندهی 125 اعلام شد.

3 نفر سوختند و جان باختند

وی گفت: آتشنشانان پس از رسیدن به محل عملیات اطفای حریق و نجات سرنشینان را آغاز کردند اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات و سوختگی شدید 3 نفر در دم فوت و تعداد 5 مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی افزود: با توجه به شواهد موجود ،بقیه سرنشینان علی رغم مصدومیت از محل متواری شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟