واحد تجاری در محمدشهر آتش گرفت

به گزارش رکنا ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به حریق یک واحد تجاری در محمدشهر کرج، گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

ساعت یک بامداد آتش سوزی رخ داد

محمد یساولی با اشاره به حریق یک واحد تجاری ۶۰۰ متری در جاده محمدشهر کرج حوالی میدان میوه و تره بار، گفت: این حادثه حدود ساعت یک و ده دقیقه بامداد امروز به سازمان آتش نشانی کرج گزارش شد و عملیات اطفا، لکه گیری حریق و تخلیه دود تا ساعت چهار صبح ادامه داشت.

وی با تاکید بر اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: طبقه همکف این واحد تجاری فروشگاه ظروف یکبار مصرف و طبقه فوقانی آن نیز انبار این فروشگاه بوده است، به عبارتی مواد موجود در آنجا قدرت اشتعال بالایی داشته است.

واحدهای تجاری اطراف آسیب ندیدند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به وجود ۱۰ باب واحد تجاری دیگر در نزدیکی محدوده حریق اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آسیبی به این واحدهای تجاری وارد نشده است.

به گفته یساولی در این حادثه به طبقه همکف واحد تجاری نیز حریق سرایت نکرده و برای انجام عملیات اطفا حریق از پنج ایستگاه آتشنشانی به محل حادثه نیرو اعزام شده است.

وی با تاکید بر عملیات به موقع نیروهای آتش نشانی برای امدادرسانی به این حادثه، گفت: در زمان وقوع حریق در این واحد تجاری مالک آن و چند نفر از کارگران این مجموعه حضور داشته اند اما این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در بخش دیگری با اشاره به اینکه شب گذشته، حریق علفزار نیز در تپه‌های الله اکبر منطقه حصار کرج رخ داده است، عنوان کرد: با عملیات به موقع نیروهای آتش نشانی حتی یک درخت نیز دچار حریق نشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 573261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟