مرگ دلخراش پدر و فرزندش در جاده کلیبر

به گزارش رکنا،  سرهنگ " محمد علی نایب زاده " فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر با اعلام این خبر گفت: ساعت 24: 16 روز گذشته یک فقره واژگونی خودرو در کیلومتر 15 محور کلیبر - اهر محدوده پاسگاه انتظامی یوزبند به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راه و انتظامی شهرستان کلیبر به محل اعزام شدند.

2 کشته و5 مصدوم در محورکلیبر-اهر

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با 7 سرنشین (2 سرنشین کودک ) که از مسیر کلیبر به اهر در حرکت بود در حوالی روستای آس جدید از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ نایب زاده اظهار داشت: در این حادثه تمامی 7سرنشین خودرو پراید مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان اهر منتقل شدند که متاسفانه 2 نفر از سرنشینان آن( پدر و بچه اش) به علت شدت جراحات وارده جان باختند.

وی خاطر نشان کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلیبر با ابراز تاسف از این سانحه رانندگی از رانندگان خواست هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کرده و هرگز فرصت کم را با سرعت زیاد جبران نکنند تا از بروز چنین حوادث دلخراشی جلوگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 572424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟