امدادرسانی هوایی به جوان پرت شده از ارتفاعات مازندران + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 21.40M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55

به گزارش رکنا ، طی تماس تلفنی مرکز کنترل EOC اورژانس به مرکز کنترل EOC هلال احمر استان مازندران، مبنی بر سقوط از ارتفاع مردی ۲۹ ساله در منطقه چهاردانگه ساری، بلافاصله تیم و پایگاه های اورژانس و هلال احمر کیاسر در شهرستان ساری به روستای صعب العبور بندبن اعزام شدند و بعد از دسترسی با بالگرد اورژانس مازندران، به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اعزام شدند.

حادثه از زبان سخنگوی اورژانس مازندران

سخنگوی اورژانس مازندران از سقوط مرد ۲۹ ساله از ارتفاع در منطقه کیاسر و پرواز بالگرد اورژانس برای انتقال او خبر داد.

ذکریا اشک‌پور گفت: «این حادثه در ساعت 9:10 صبح امروز به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد و پایگاه‌های اورژانس و هلال احمر کیاسر به محل حادثه در منطقه بندبن اعزام شدند.»

به گفته او در این حادثه یک مرد ۲۹ ساله به دلیل سقوط از یک سطح غیر همطراز دچار مصدومیت شدید شد.

دستور پرواز به بالگرد اورژانس

اشک‌پور توضیح داد: تیم‌های امدادی پس از خارج کردن مصدوم از محل حادثه سایر اقدامات لازم پیش بیمارستانی را برای او انجام دادند و برای تسریع در امر انتقال و به دلیل صعب العبور بودن منطقه به بالگرد مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دستور پرواز داده شد.

سخنگوی اورژانس مازندران یادآور شد: این مصدوم توسط این بالگرد اورژانس با مراقبت کامل به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

امدادگران برای نجات جان کوهنورد

امدادگران برای نجات جوان سقوط کرده

نجاتگرانی که از پایگاه هلال احمر کیاسر به عملیات اعزام شدند :

مسئول کشیک/ رضا مهدی نژاد

امین محمدی_ سینا آقاجانپور_ حسین نقی پور_ امیرمحمد فدایی

خداقوت و خسته نباشید بعد از ۴ ساعت عملیات و پیاده روی و کوهپیمایی در عملیات جهت دسترسی و امدادرسانی به مصدوم برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571894 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟