اقدام احمقانه گردشگر در باغ وحش! / خرس او را رها نکرد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 6.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام احمقانه یک گردشگر محلی در باغ وحشی در «وَرشو»، پایتخت لهستان را به تصویر می‌کشد. این مرد ۲۳ ساله که هویتش مشخص نشده پس از آنکه به محدوده نگهداری خرس‌ها وارد شد تلاش کرد این حیوان را در داخل آب غرق کند.

در ویدئویی که توسط شاهدان عینی تهیه و منتشر شده است مشاهده می‌شود که او پس از ورود به داخل محدوده نگهداری خرس‌ها مورد تعقیب این حیوان قرار می‌گیرد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که این مرد قصد دارد از دست این خرس که نامش «سابینا» اعلام شده بگریزد به داخل آب می‌پرد. خرس نیز پس از تعقیب این مرد در باالای صخره به داخل آب پریده و او را به دام می‌اندازد. در ویدئوی منتشر شده این مرد در حالی که در مقابل چشمان وحشت زده تعدادی از گردشگران تلاش می‌کند خرس را غرق نماید دیده می‌شود.

سرانجام او بدون آنکه دچار جراحت جدی شود با کمک پرسنل باغ وحش از این مهلکه جان سالم بدر برد. بنا به گفته «آن کارژِوسکا»، سخنگوی این باغ وحش این مرد بسیار خوش شانس بود که در آن لحظه در نزدیکی او فقط سابینا حضور داشت. گفته می شود این مرد بدلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبود.

گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه‌های محلی لهستان این مرد بدلیل حمله به این خرس پیر که از یک سیرک نجات داده شده بود مورد تعقیب قانونی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟