به گزارش رکنا، اخیرا یک مادر جوان 23 ساله که هنوز نام او مشخص نشده است، در یک بیمارستان واقع در ازبکستان فارغ می شود و می تواند جنینی که چندین ماه در رحم او بود را مشاهده کند.

از این رو مدت زمان زیادی نگذشت که پزشکان بیمارستان به او گفتند که به نظر می رسد نوزاد تازه متولد شده، ناتوان می باشد و این در حالی بود که دو فرزند قبلی او نیز بنابر اختلالات مختلفی جان خود را از دست دادند و درک این موضوع طبیعتا برای او کمی دشوار بود و به همین دلیل تصمیم غیر عقلانی و دردناکی گرفت.

از قرار معلوم تیم پزشکی بیمارستان برای استراحت در شب هنگام به میزان یک ساعت خوابیده بودند که بعد از بیدار شدن با گم شدن یکی از نوزادهای تازه متولد شده، روبرو شدند و در نهایت متوجه شدند که نوزاد از ارتفاع 4.8 متری توسط مادر بی رحم خود به زمین پرتاب شده بود که بعد از یافتن نوزاد، تحت درمان قرار گرفت و اما طولی نکشید که نوزاد بی نوا جانش را از دست داد.

با این حال مادر این نوزاد طبق قوانین ازبکستان 15 الی 25 سال باید در زندان سپری کند. اما از قرار معلوم نوزاد بی نوا دارای پاهای پرانتزی بود که به سادگی قابل درمان بود و هنوز پزشکان جزئیات بیشتری را از وضعیت نوزاد ارائه نکرده اند و در صورت اشتباه بودن تشخیص پزشکان، تا هشت سال در زندان باید زندانی شوند!!

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 571817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟