پایان قلدری های اشرار دماوند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در معابر به شیوه و شگرد مشخص، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت لذا با بررسی آثار سرقت و سریالی بودن سرقت‌ها، رد پای باند سارقان سابقه دار سرقت به عنف برای پلیس محرز شد.

دستگیری سارقان به عنف در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل و پایش محسوس و نامحسوس زندانیان سابقه دار آزاد شده از زندان، و رصد شبانه روزی ترددات آنان سردسته باند سرقت به عنف را طی مراحل گسترده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستورات لازم برای اجرای عملیات و دستگیری وی صادر شد.

سرهنگ فاضلی، تصریح کرد: سرانجام طی یک عملیات پلیسی منسجم و غافلگیرانه، متهم دستگیر و بلافاصله به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و احراز هویت وی مشخص شد نامبرده دارای سوابق متعدد ارتکاب جرائم سرقت به عنف بوده، که ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده لذا با حضور مال باختگان و شناسائی وی توسط آنان لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت به عنف و معرفی دیگر همدستش اعتراف که وی نیز در یک عملیات جداگانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: متهم اصلی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ "حسین فاضلی " در خاتمه با بیان اینکه سارقان تحت عنوان مسافر کشی اقدام به ارتکاب جرم می‌کردند، از شهروندان تقاضا کرد: از سوار شدن خودرو‌های شخصی و ناشناس جداً خودداری و ضمن توجه به اقدامات خود مراقبتی برای هر گونه جابه جایی از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌های دورن شهری و برون شهری استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟