به گزارش رکنا، محمدحسن محمدی  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و تحت عنوان مامور به شیوه مشخص در منطقه مشاء دماوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ریاست و مأموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل کلانتری و پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اشرافیت کامل بر حوزه استحفاظی موفق به شناسایی و دستگیری سارقان ‌حین تردد در منطقه مذکور شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: سارقان که از شهرستان‌های جنوبی استان تهران به دماوند تردد می‌کردند، پس از انتقال به پلیس آگاهی و احراز هویت دقیق مشخص شد که یکی از متهمان دارای 6 فقره سابقه سرقت متعدد از جمله سرقت تحت عنوان مأمور است.

محمدی ادامه داد: پس از انجام بازجویی‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده و شناسایی توسط مال باختگان، متهمان لب به اعتراف گشوده و به 9 فقره سرقت در منطقه مشاء دماوند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

محمدی ضمن توجه جدی شهروندان به اصول خود مراقبتی و استفاده از وسایط نقلیه عمومی برای تردد تأکید کرد: در صورت مواجهه با این گونه افراد به هیچ عنوان اطمینان و همکاری ننموده و حتما از آنان کارت معتبر شناسائی اخذ و رویت شود و در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن مشخصات آنان را از طریق شماره رایگان 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟