به گزارش رکنا، محمدحسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در رودهن اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دماوند پس از کسب اطلاعات موثق مبنی از دپوی کالای قاچاق لوازم آرایشی در مناطق ویلائی روستای مهرآباد از توابع بخش رودهن مطلع شدند.

وی ادامه داد: ضمن شناسائی دقیق مکان دپو اموال قاچاق و برآورد دقیق با هماهنگی مقام قضایی نسبت به ورود به مکان یاد شده و کشف و ضبط کالای قاچاق و شناسایی و دستگیری عامل آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: در بازرسی به عمل آمده از زیر زمین مکان فوق، مقادیر زیادی لوازم آرایشی ضبط و سه دستگاه وانت باری نیز توقیف شد که با بررسی کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اموال مکشوفه 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت ها پلیسی 110 تماس حاصل نمایند و خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا ازماموریت های خطیر نیروی انتظامی است و قاچاقچیان و عوامل نا امنی باید بدانند ماموران جان بر کف پلیس، چشم بیدار وگوش شنوا در اقصی نقاط کشور هستند و همیشه فرصت سود جویی را از آنان خواهند گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟