خشن ترین جدال زرافه ها که هیچ رحمی به هم نداشتند + فیلم
حجم ویدیو: 11.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

به گزارش رکنا،  اینترنت پر از ویدئو‌هایی از مبارزات حیوانات است. این ویدئو‌ها بیشتر شامل شکارچیان یا خزندگانی هستند که به عنوان شخصیت اصلی نمایش ظاهر می‌شوند. (حیوان غالب هستند). اما گاهی این مبارزات بین حیوانات همنوع اتفاق می‌افتد که در نوع خود بسیار جالب است، مانند ویدئوی مبارزه دو زرافه با یکدیگر که اگرچه ویدئویی قدیمی بوده، اما با انتشار دوباره تبدیل به ویدئویی داغ شده است.

سرانجام مبارزه سخت 2 زرافه!

این ویدئو چند سال پیش در یکی از کانال‌های یوتیوب منتشر شده بود. در توضیح این ویدئو آمده بود که این صحنه نادر و غیرمعمول توسط عکاسی با نام «والتر بِکِر» ۴۸ ساله تهیه شده است. بکر در حال تماشای چریدن دو زرافه بود که ناگهان یک زرافه نر وارد صحنه شد. احتمالا بدلیل ورود مهمان ناخوانده یا تایید تسلط به قلمرو متعلق به خود دو زرافه با هم درگیر شدند. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این دو زرافه با ضربات مرگبار گردن، که یکی از قدرتمندترین سلاح‌های این حیوانات است یکدیگر را مورد هدف قرار می‌دهند. در حالی که مبارزه این دو زرافه و پرتاب ضربات گردن پیاپی آن‌ها برای لحظاتی ادامه دارد ناگهان یکی از زرافه‌ها بدلیل تاثیر ناشی از وارد شدن ضربات شدید و تحلیل رفتن قوای بدنش نقش بر زمین می‌شود.

این ویدئو دوباره به تازگی توسط « سودها رامِن »، مامور جنگلبانی هند در توئیتر منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفت. این ویدئو تاکنون بیش از ۲۰۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو در توئیتر با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «مبارزه در بالاترین سطح! هر ضربه‌ای یک ضربه مرگبار محسوب می‌شد.» کاربر دیگر نوشت: «چقدر خشن! فکر نمی‌کردم زرافه‌ها این طور با هم مبارزه کنند!»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟