دستگیری 4 متهم قاچاق دام در گرمه

به گزارش رکنا، علیرضا پوربه اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس گرمه و اطلاع از تردد ۳ دستگاه کامیونت حامل تعداد زیادی دام سبک قاچاق در این شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران کلانتری مرکز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خودروهای موردنظر را مشاهده کردند، افزود: با هماهنگی انجام‌شده خودروهای موردنظر متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه بابیان اینکه در بازرسی از این خودروها ۳۰۰ رأس گوسفند فاقد مجوز کشف شد، تصریح کرد: با بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد که این محموله فاقد مجوز حمل دامپزشکی است.

قاچاقچیان دام در گرمه به چنگ قانون افتادند

پوربه بابیان اینکه ارزش محموله کشف‌شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، اظهار داشت: در این زمینه ۴ متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه دام‌های مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و خودروها نیز راهی پارکینگ شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که باعث شود تا اقتصاد و سلامت جامعه مختل شود باقدرت برخورد خواهد کرد و از مردم عزیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟