آتش به جان بازار بزرگ کاشان افتاد + عکس

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش سوزی یکی از مغازه‎های بازار تاریخی کاشان با حضور به موقع تیم‌های آتش‌نشانی مهار و اطفاء شد.

آتش سوزی در بازار بزرگ و تاریخی کاشان

 روح الله فدایی در خصوص این حادثه گفت: در پی تماس گرفته شده با سامانه ۱۲۵ سازمان در ساعت ۱۲:۵۷ مبنی بر وقوع این آتش سوزی در یک واحد فروش لوازم خانگی در بخش ضراب‌خانه بازار تاریخی و بزرگ کاشان، با توجه به موقعیت و اهمیت محل آتش‌سوزی چهار دستگاه خودرو از تیم‌های اطفاء حریق از ایستگاه‌های شماره یک، دو و چهار این سازمان سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن اعلام اینکه این حادثه مصدومیتی به دنبال نداشته، افزود: آتش نشانان با حضور در محل حریق که از طبقه زیرین این مغازه شروع شده بود، سریعا عملیات مربوطه را آغاز و نسبت به اطفاء آتش اقدام کردند، همچنین سپس محیط را بررسی و عوامل ناایمن و حادثه ساز را برطرف کرده و به دفع آتش‌های پنهان پرداختند.

مهار آتش سوزی بازار بزرگ کاشان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اضافه کرد: در این حریق که شناسیی علت آن نیاز به کارشناسی کمیته علت یابی حریق و حادثه سازمان دارد از ۱۴ آتش نشان استفاده شد.

فدایی با بیان اینکه در سال گذشته طرح ارتقای ایمنی بازار بزرگ کاشان انجام شده است متذکر شد:بر اساس این طرح، از تمامی واحدها و مغازه‌های بازار بازدید به‌عمل آمد و کسبه آموزش‌های ایمنی عمومی و آتش نشانی مرتبط را فراگرفته‌اند و تمام راه‌های دسترسی بهتر به بازار توسط آتش نشانان در قالب برگزاری مانور بررسی شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟