عکس چهره باز /مخفیگاه 2 قاتل فراری کجاست؟ /  3 مرد را در مشهد تیرباران کردند + عکس جنازه ها

به گزارش رکنا، این حادثه وحشتناک که چهارشنبه گذشته به شیوه فیلم های پلیسی گانگستری در شهرک رضویه مشهد رقم خورد، با یک تماس تلفنی روند پیچیده‌ای یافت.بررسی های مقدماتی نشان می دهد حدود ساعت 16 چهارشنبه گذشته جوانی به نام حسین خالقی (متهم فراری) با مرد میان سالی به نام «محمد-ب» (یکی از مقتولان) تماس گرفت و از او سوال کرد : «الان کجا هستی؟» وقتی پاسخ شنیدکه در منزل «علی-ت» هستم، ناگهان فحاشی ها از آن سوی خط خطاب به میزبان آغاز شد به گونه ای که میزبان (علی-ت) را به شدت عصبانی کرد . او که صدای طرف مقابل را از پشت تلفن می شنید و از قبل هم اختلافاتی با یکدیگر داشتند، از «حسین» خواست تا در محله خادم آباد سر قرار بیاید و از نزدیک حرفش را بزند.

دهلیزهای وحشت در جنایت رگباری

دهلیزهای وحشت در جنایت رگباری

این ماجرا سرآغاز یک درگیری هولناک شد و «علی-ت» به همراه پسر 22 ساله اش سر قرار رفتند و با «حسین» درگیر شدند. در این میان وقتی صدای شلیک گلوله در فضا پیچید، مرد 49 ساله (علی-ت) و خانواده‌اش به داخل منزل گریختند و همزمان با حضور گشت پلیس در محل حادثه، حسین نیز متواری شد اما او با برادرش «حسن» تماس گرفت و ماجرای درگیری را توضیح داد. بدین ترتیب عده کشی در حالی آغاز شد که دو برادر سوار بر یک دستگاه پژو 405 به طرف شهرک رضویه رفتند و خواهرزاده های «علی-ت» را در یکی از خیابان های شهرک رضویه سوار بر یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ مشاهده کردند که رانندگی خودرو را «محمد-ب» (مرد 50 ساله) به عهده داشت. آن ها به تعقیب پژو پارس پرداختند و پس از شلیک چند گلوله از عقب به سمت شاگرد حرکت کردند و در کنار خودروی پژو پارس قرار گرفتند و آن را به رگبار بستند به گونه ای که آثار حدود 20 گلوله روی بدنه خودرو باقی ماند. با اصابت تعدادی از گلوله های شلیک شده از سلاح کلاشینکف به سرنشینان ، راننده خودرو (محمد- ب) در دم جان سپرد و دو خواهر زاده «علی – ت» به مرکز درمانی انتقال یافتند. در همین حال یکی از آنان به نام «محمدرضا- ض» (38 ساله) قبل از رسیدن به اتاق عمل جان خود را از دست داد و خواهرزاده 24 ساله دیگر او به نام «حسین – ض» مورد عمل جراحی قرار گرفت اما تلاش کادر درمانی برای نجات آخرین مجروح حادثه نیز بی نتیجه ماند و او حدود ساعت 3 بامداد پنج شنبه گذشته بر اثر عوارض ناشی از اصابت گلوله جان باخت.

دهلیزهای وحشت در جنایت رگباری

دهلیزهای وحشت در جنایت رگباری

به دنبال وقوع این جنایت رگباری وحشتناک، قاضی ویژه قتل عمد به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را با ورود به دهلیزهای این پرونده جنایی آغاز کرد. ادامه بررسی ها بیانگر آن بود که برادران متهم به قتل، پس از ارتکاب این جنایت هولناک گریخته اند اما پلیس «علی- ت» و پسرش را به اتهام درگیری قبل از وقوع جنایت به کلانتری انتقال داده بود. با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد، بررسی های تخصصی کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ نجفی (افسر پرونده) درحالی برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد که قاضی احمدی نژاد با صدور دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهمان به قتل فراری از شهروندان خواست چنان چه از مخفیگاه این افراد اطلاعی دارند یا آنان را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن های 110، 21825267 یا 09370099571 تماس بگیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟