حادثه هولناک برای دختر بچه خاطر موبایل بازی مادر در مترو + عکس

به گزارش رکنا،این حادثه ترسناک در ایستگاه راه آهن پکن در چین درحالیکه مادر و دختر منتظر قطار بودند اتفاق افتاد.

عکس گیرافتادن روی ریل قطار (2)

گزارش ها حاکی از آن است که توجه مادر به تلفن بوده و کودک خردسال یکی از پاهایش را در شکاف گذاشت و به سرعت ناپدید شد. فیلم کوتاهی از این حادثه دلخراش وجود دارد که افتادن کودک را نشان می دهد. کارکنان در ایستگاه برای نجات دختر با عجله شتافتند در حالی که به مادر می گفتند راه را باز و خون سردی خود را حفظ کند .
او سپس پشت پرسنل ایستگاه قطارایستاد و کمک کرد تا کودک کوچکش را از ریل قطار به روی سکو بیاورند ؛ کودک وحشت زده دوباره به آغوش مادربازگشت و با نگرانی به مادر نگاه می کرد به قول یکی از کاربران فضای مجازی انگار کودک با نگاهش می خواست به مادرش بفهماند که جان او از بازی با گوشی موبایل مهم تر است.به طور شگفت انگیزی، کودک از آسیب جدی جان سالم به در برد، اما مادر هنوز وقتی برخی کلیپ ها را می بیند ناراحت می شود .
در ماه اوت سال گذشته هم چنین موضوعی اتفاق افتاد که یک کودک نوپا در چین نزدیک بود در استخر غرق شود ، در حالی که مادرش حواسش پرت تلفن همراه بود ؛ عجیب تر اینکه بچه یک ساله، وقتی نجات پیدا کرد و به سختی نفس می کشید مادر به محض برگشت تلفن خود را چک کرد.او پس از ایست قلبی به بیمارستان برده شد و ادامه زندگی اش در کما باقی ماند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟