اورژانس هوایی به داد جان 3 الیگودرزی رسید

به گزارش رکنا ، خسرو ظاهری روز چهارشنبه  افزود: اولین پرواز برای نجات جان مادرباردار از عشایر کوچ رو در منطقه آبشار برنجه (پروپیش)،که طی مراقبت های لازم پزشکی مادر و نوزاد در سلامت کامل تحویل زایشگاه بیمارستان امام جعفرصادق (ع)داده شد.

وی تصریح کرد: در دومین عملیات یک بیمار قلبی تنفسی درمانگاه پرچل پس از احیای موفق به بیمارستان ولیان انتقال و بیمار در بخش ICUبستری شد .

نجات جان 3 نفر در الیگودرز با اورژانس هوایی

وی بیان کرد: همچنین یکی از اهالی روستای کیزان که با دلیل کار با اره برقی دچار قطع عضو و عروق شده بود توسط اورژانس هوایی به بیمارستان امام جعفر (ع) انتقال یافت.

رییس اورژانس شهرستان الیگودرز همچنین گفت: از ابتدای سال تا کنون این بالگرد بیش از ۳۰ سورتی پرواز داشته و در این ماموریت ها جان بیش از ۳۶ نفر بیمار و مادر باردار را نجات داده است.

ظاهری افزود: این بالگرد در سال جزو پر پرواز ترین پایگاههای اورژانس هوایی کشور و در مواقعی با بیش از ۴۰۰مورد ماموریت رتبه اول در کشور را دارد.

وی اظهار داشت: پایگاه اورژانس هوایی علاوه بر خدمات ارزشمند به مناطق محروم الیگودرز تا کنون بیش از ۵۰ پرواز به خارج از شهرستان و حتی خارج از استان برای جان همنوعان داشته است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟