راز پارچه های میلیاردی با دستگیری 7 قاچاقچی فاش شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "نعمت اله علیپور" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مقادیر زیادی پارچه قاچاق در تعدادی از انبارهای شهر ری دپو و جمع آوری شده است، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی و گشت زنی های هدفمند، محل دپو و انبار پارچه های قاچاق شناسایی و به دست آمد که تعدادی افراد با همکاری یکدیگر پارچه های قاچاق را در این دو انباری بزرگ دپو و جمع آوری کرده اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ عنوان کرد: با شناسایی هویت مالکان این دو انباری، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و در بازرسی از انباری ها یک هزار و 451 طاقه پارچه فاقد فاکتور و مجوزهای گمرک کشف و این کالاهای قاچاق تا تعیین تکلیف نهایی تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد.

دستگیری 7 قاچاقچی

سرهنگ علیپور با اشاره به اینکه ارزش پارچه های کشف شده توسط کارشناسان 9 میلیارد و 500 هزار ریال برآورد شده است، اذعان داشت: در این رابطه 7 متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده شومی است که از جهات گوناگون، امنیت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: این پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، تمام سعی و تلاش بر این است که با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رسانده، محل های ورود، تخلیه و دپو کالاهای قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟