به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " نعمت اله علیپور " رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران پلیس از اجرای سومین مرحله از طرح مبارزه با قاچاقچیان کالا خبر داد و اظهار داشت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای پس از خرید کالا از جنوب و شرق کشور، محموله ها را در انبارها و باراندازهای محدوده شهرری دپو کرده تا در فرصت مناسب به بازار عرضه کنند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و با تایید صحت اخبارهای دریافتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی با اشاره به اینکه دستور بازدید از این محل ها و دستگیری متهمان اخذ شد، گفت: 17 اکیپ عملیاتی برای بازدید از این محل ¬ها با همکاری تیم های عملیاتی فرماندهی یگان امداد پایتخت اعزام و تیم های اعزامی موفق شدند در عملیات های همزمان از 40 باب انباری و بارانداز بازدید کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه در اجرای این طرح کارآگاهان موفق شدند 4 قاچاقچی کالا را در حال تخلیه بار به داخل دو انباری شناسایی و دستگیر کنند، گفت: در یکی از انبارها قاچاقچیان در حال تخلیه 2 دستگاه تریلر ترانزیت با پلمب گمرکی بودند که خودروها توقیف و محموله آنها شامل لوازم آشپزخانه و لوازم موسیقی با 21 دستگاه کامیونت کرایه ای به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.

علیپور در خصوص تخلیه محموله های قاچاق در انباری دیگری توسط قاچاقچیان، گفت: در این رابطه 3 دستگاه تریلی حامل یک هزار و 50 رول پارچه خارجی فاقد مجوز گمرکی و فاکتور خرید توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 130 میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 534396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟