کلاهبرداران اینترنتی در دام پلیس فامنین

به گزارش رکنا، سرهنگ علی حسن حیدری روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت ۲ نفر از شهروندان فامنینی مبنی بر برداشت یک میلیون و ۲۳ هزار تومان به صورت غیر مجاز از حساب بانکی آن ها، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس با بررسی های فنی و تخصصی، ۲ متهم که ساکن استان های همجوار بودند را شناسایی کرده و با دریافت نیابت های قضائی جداگانه متهمان را دستگیر و به شهرستان فامنین منتقل کردند.

فرمانده انتظامی فامنین افزود: متهمان با مشاهده مدارک مستدل به برداشت مبالغ اعلامی به صورت غیر مجاز از حساب بانکی شاکیان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده، این ۲ کلاهبردار به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: وقوع این گونه جرایم بیشتر ناشی از سهل انگاری دارنده حساب در استفاده و نگهداری از اطلاعات بانکی حساب خود از جمله شماره حساب و رمز عبور است؛ بنابراین ضروری است مردم در نگهداری اطلاعات بانکی دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

توقیف محموله قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودراهنگ در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مسیر اصلی این شهرستان و حین کنترل خودروهای عبوری، به ۲ دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲۵۶ بسته اقلام بهداشتی و ۲ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف هشت فقره سرقت در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمد ساکی افزود: در این راستا تیمی از ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و انتظامی، یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از منزل وی، ۲دستگاه ضبط خودرو کشف شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی، به هشت فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شده و سایر اقدامات قانونی در حال پیگیری است.

توقیف کامیون دام قاچاق

فرمانده انتظامی بهار گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل مسیرهای ارتباطی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷۵ راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز قانونی حمل توقیف کردند که ارزش آن ها توسط کارشناسان، ۲۲۵ میلیون تومان برآورده شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند اضافه کرد: پلیس با تمام توان و با هوشمندی، برای برقراری امنیت تولیدات داخل و برخورد با سود جویان اقدام می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟