به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری اعضای باند سرقت موتورسیکلت و کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در همدان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در یکی از مناطق شهر همدان و شکایت مالباختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران واحد تجسس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری شگردهای پلیسی یکی از سارقان موتورسیکلت را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ باقری بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی به سرقت چندین دستگاه موتورسیکلت با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد و مشخص شد این ۲سارق، اموال مسروقه را به ۲ برادر فروخته اند.

وی عنوان کرد: با مشخص شدن هویت اعضای این باند سرقت، ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در چند عملیات منسجم سایر اعضای این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه که از نقاط مختلف شهر همدان به سرقت رفته بود کشف شد.

وی افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موتورسیکلت های کشف شده به مالکان آنها تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از شهروندان خواست تا حتی المقدور وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت از قبیل دزدگیر و قفل های ایمن مجهز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟