دستگیری 2 سوداگر رمرگ در همدان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی همدان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۲ عملیات جداگانه در سه روز گذشته موفق به کشف ۱۱۲ کیلوگرم موادمخدر شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه بیان کرد: در عملیات نخست پس از تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق موادمخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان را داشتند، شناسایی شد.

وی افزود: کارکنان انتظامی ملایر در یک اقدام ضربتی خودرو سواری قاچاقچیان را در ورودی این شهرستان متوقف کرده که در بازرسی از آن، ۲۰ کیلوگرم هروئین با لفافه کشف، چهار متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: همچنین در عملیات دیگری که با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر همدان اجرا شد ۹۲.۵ کیلوگرم موادمخدر تریاک با لفافه از داخل یک دستگاه سواری کشف و ضبط شد است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: این عملیات با همکاری و تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر همدان با چهارمحال و بختیاری اجرا شده و خودروی سواری که از سمت جنوب به غرب کشور محموله موادمخدر را بارگیری و در حال انتقال بود توقیف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شدند اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر همدان علاوه بر احاطه و اشرافیت بر وضعیت استان با سایر استان ها نیز در کشف و مقابله با بلای خانمانسوز موادمخدر همکاری اطلاعاتی دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۱۰ هزار تهیه، توزیع و مصرف کننده موادمخدر سال گذشته دستگیر شدند همچنین پلیس مبارزه با موادمخدر همدان موفق به انهدام ۷۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و توقیف ۱۰۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شد.

سردار کامرانی صالح افزود: کشف پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در این استان سال گذشته نتیجه اجرای پنج هزار و ۴۳۸طرح عملیاتی، موضوعی، منطقه ای، حجمی و نقطه ای در نقاط مختلف این استان بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟