پاتک پلیس به پاتوق های معتادان متجاهر تهران / تعطیلی قهوه خانه های لاکچری سرو قلیان
حجم ویدیو: 24.58M | مدت زمان ویدیو: 00:03:03

به گزارش رکنا،  سردار حسین رحیمی جمع اوری معتادین در کلانتری ۱۱۶ مولوی ضمن آرزوی سلامتی برای بیماران مبتلا به کرونا گفت: بعد از مدها پیگیری و با هماهنگی دستگاه‌ها از امروز مرحله جدید جمع اوری معتادین انجام شد و ۱۵ هزار معتاد با کمک عوامل انتظامی جمع اوری شد و می‌خواهیم در این طرح روزانه ۵۰۰ نفر از معتادان را جمع اوری کنیم و تحویل مراکز بازپروری بدهیم.

وی افزود: علاوه بر هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر، بهزیستی با کمک وزارت بهداشت طرح غربالگری این معتادان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا معتادان یک سال در مراکز بازپروری خواهند ماند که اگر طرح بازپروری خواهند و این نگهداری یک سال طول می کشد.

وی گفت: همچنین لباس‌هایی که برای همکارانمان تهیه شده مخصوص کرونا است که پلیس تا جمع اوری کامل معتادین این لباس‌ها را در اختیار دارد.

رحیمی بیان کرد: در اجرای این طرح متمرکز شدیم بر نقطه‌های شوش و مولوی فرحزاد ورودی و خروجی جاجرود و همچنین در شوش ۵ پاتوق بسته شد.

جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر تهران

وی افزود: با توجه به شایعه اینکه معتادین کرونا نمی‌گیرند با افزایش قیمت مواد مخدر رو به رو شدیم.

رحیمی اظهار کرد: از اجرای طرح جمع اوری معتادین تاکنون ۴ باند دستگیر و یک و نیم تن مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس تهران گفت: تظهار به روزه خوارب جرم است و با شهروندان برخورد می‌شود همچنین تا این لحظه ستاد ملی کرونا برای تجمع هیچ مجوزی نداده است.

رحیمی در پاسخ به سوالی در مورد سرو قلیان در قهوه خانه های لاکچری گفت: تعدادی از قهوه خانه‌ها و رستوران‌های لاکچری پلمب شد و تعدادی بسته شدند؛ پلیس با افراد متخلف برخورد می‌کند و از مردم می‌خواهم این موارد را گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟