سوختن خانواده  4 نفره پیرانشهری در پژو آتش گرفته + عکس

به گزارش رکنا، رئیس آتش نشانی پیرانشهر گفت: آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در یکی از روستاهای پیرانشهر 4 مصدوم برجای گذاشت.

سلیم پیروتی، رئیس آتش نشانی شهرستان پیرانشهر گفت: بر اساس گزارشات رسیده مردمی مقارن با ساعت 22 شب جمعه 19 اردیبهشت ماه بر اثر آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در روستای کلاکین پیرانشهر 4 نفر مصدوم شدند.

پژو 405 سوخت و 4 عضو خانواده پیرانشهری را مصدوم کرد

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه عضو یک خانواده بودند که متأسفانه بر اثر وقوع این حادثه دچار سوختگی شدند که توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان امام خمینی پیرانشهر منتقل و هم اکنون در حال مداو می باشند.

پیروتی اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام گزارش آتش سوزی، نیروهای آتش نشانی شهرستان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و موفق شدند شعله های اتش را مهار و از گسترش آن جلوگیری کنند.

رئیس آتش نشانی شهرستان پیرانشهر در خاتمه این گفتگو با اشاره به چگونگی این حادثه اشاره و اظهار داشت: آتش سوزی از سوختن یک دستگاه خودرو پژو (۴۰۵) در پارکینگ منزل مسکونی شروع شد و در ادامه با حضور به موقع مأموران آتش نشانی از پیشروی حریق به داخل ساختمان مسکونی جلوگیری و مهار گردید.

وی در خاتمه گفت: علت حادثه در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟