هندوانه های تریاکی به مقصد نرسیدند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی مشخص شد که متهم با سفر به استان جنوبی کشور ، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است قصد دارد با یک دستگاه کامیون تحت پوشش محموله هندوانه بعد از گذشتن از استان یزد به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به "استان یزد" اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خودرو متهم صبح 15 اردیبهشت ماه در "ایستگاه مدنی" یزد مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه خودروی متهم را متوقف و راننده آنها را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این کامیون 92 کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 565713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟