واژگونی مینی‌بوس در کبودراهنگ 9 مجروح برجا گذاشت

به گزارش رکنا، داود مرادی رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودراهنگ  روز چهارشنبه  بیان کرد: ساعت هفت و ۴۰ دقیقه صبح امروز خبر یک مورد واژگونی مینی بوس در ۲ کیلومتر مانده به سه راهی ویان به اورژانس کبودراهنگ اطلاع رسانی شد.

وی اضافه کرد: ابتدا یک دستگاه آمبولانس (کُد عملیاتی) از کوریجان در محل حادثه حضور یافته و پس از تریاژ (جداسازی مصدومان بدحال نسبت به مابقی مصدومان) درخواست آمبولانس کمکی کرده و افرادی که وضعیت آنها وخیم تر بود توسط آمبولانس متعلق به «روعان» به بیمارستان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ افزود: همچنین به دنبال درخواست تیم کمکی، یک دستگاه آمبولانس نیز از فامنین در محل تصادف حضور یافت و در مجموع ۶ مصدوم توسط سه کد عملیاتی و سه مصدوم که وضع مناسب تری داشتند پیش از رسیدن آمبولانس توسط خودروهای عبوری به مرکز درمانی منتقل شدند.

مرادی ادامه داد: مصدومان به مجتمع آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت شهر همدان اعزام شدند چرا که این بیمارستان دارای مرکز تروما و مجهز به دستگاه ارتوپدی، سی.تی اسکن و دیگر تجهیزات مورد نیاز برای درمان مصدومان ناشی از سوانح رانندگی است.

جانشین پلیس راه استان همدان نیز در این باره به ایرنا گفت: کارشناسان پلیس راه در صحنه تصادف حضور یافتند و پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل وازگونی این خودرو در نزدیکی کوریجان واقع در مسیر همدان - قزوین بوده است.

سرهنگ غلامعلی همایی با بیان اینکه این مسیر جزو نقاط حادثه خیز نیست بیان کرد: هم اینک ۲ تن از مصدومان این سانحه در مجتمع آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت بستری هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 565333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟