مرگ بهروز حاجیلویی راز قتل طلبه همدانی را معمایی کرد! + عکس و ناگفته ها
حجم ویدیو: 1.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

به گزارش رکنا، صبح شنبه ۷ اردیبهشت ماه سال گذشته بود که مصطفی قاسمی روحانی ۴۶ ساله همدانی به هنگام خروج از حوزه علمیه، از پشت به ضرب دوگلوله توسط ضارب به قتل رسید. او امام جماعت مسجد حاج کربعلی بود و در حوزه علمیه دامغانی به عنوان مسئول کتابخانه فعالیت می کرد.

فرزندانی که هنوز داغدار مرگ پدر هستند

بعد از وقوع این قتل، ضارب که بهروز حاجیلویی نام داشت در صفحه اینستاگرام خود نسبت به قتل این روحانی اعتراف کرد و پلیس هم که بلافاصله در صحنه وقوع جرم حاضر شده بود، بعد از انتشار مطلب در صفحه اینستاگرام این ضارب خبر از شناسایی او داد و قاتل روز بعد از قتل در درگیری و تعقیب و گریز مأموران نیروی انتظامی و بعد از مجروح کردن دوتن از نیروهای ناجا کشته شد.

حجت الاسلام مصطفی قاسمی متولد سال ۱۳۵۵ میهمله علیا، روستایی از توابع بخش صالح آباد شهرستان بهار است و در سال ۱۳۷۵ ازدواج کرده بود که حاصل این ازدواج دو دختر و یک پسر است. اکنون یک سال از شهادت این طلبه همدانی که بسیار مظلومانه کشته شد، می گذرد.

پدر شهید قاسمی با بیان اینکه عشق به طلبگی و حضور در حوزه‌های علمیه، روز به روز در وجود مصطفی بیشتر می‌شد تا آن که وارد حوزه علمیه شد و به آرزوی خود رسید و در همین راه هم به شهادت رسید، گفت: مصطفی از کودکی در زمینه حلال و حرام و عمل به دستورات الهی بسیار حساس بود، همیشه اهل ذکر، دعا و مناجات بود و علاقه و اعتقاد او به زیارت عاشورا، نماز اول وقت و جماعت بسیار زیاد بود.

علی قاسمی با بیان اینکه دائم الذکر بودن از ویژگی‌های بارز فرزندم بود، افزود: هر وقت با او راه می‌رفتم او مشغول ذکر گفتن و راز و نیاز با خدای خود بود و تسبیح در دستان او در روز حادثه نیز گویای همین اعتقاد و رفتار او بود.

داماد شهید مصطفی قاسمی درباره این شهید گفت: بعد از گذشت یک سال نیز داغ خانواده شهید تازه است و کسی نمی تواند جای خالی پدر را برای فرزندان او پر کند.

علی افشاری سامک با بیان اینکه پدرزنم لیاقتش را داشت که شهید شود و در اصل باید بگویم حق به حق دار رسید چرا که اون به هیچ کس بدی نکرده بود، افزود: حاح مصطفی ارتباط بسیار خوبی با خانواده و اقوام داشت و اخلاص در عمل و رفتار مهمترین خصوصیت اخلاقی این شهید بزرگوار بود.

داماد شهید قاسمی با بیان اینکه این شهید در ارتباط با دیگران بدون چشمداشت رفتاری سنجیده انجام می داد، اظهار کرد: زهد و تقوا در رفتار حاج مصطفی مشخص بود و در امور مختلف نیز اصلاً اهل ریاکاری نبود.افشاری سامک با بیان اینکه او یک روحانی واقعی با ایمان و تقوا بود، گفت: شهید قاسمی با اخلاص موجود در رفتار و عمل همه را به خود جذب می کرد.

داماد شهید قاسمی بیان کرد: در یک سال گذشته مردم خانواده شهید قاسمی را تنها نگذاشته و همیشه حامی این خانواده بودند.دخترش پس از گذشت یکسال هنوز هم داغ از دست دادن پدر برایش تازه است و قادر به پاسخگویی به سوالات ما نبود.در وصیت‌نامه این شهید آمده است «همیشه تابع ولایت فقیه باشید و هیچ وقت پشت ولایت را خالی نکنید». او آروز داشت خانواده اش را به سفر کربلا و زیارت امام حسین(ع) ببرد که امیدواریم به زودی سعادت این زیارت برای خانواده این شهید عزیز مهیا شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟