مهتاب  15 ساله را دیده اید؟ / او آخرین بار در میدان آرژانتین تهران بود

به گزارش رکنا، 6‌ماه پس از ناپدید شدن دختری 15ساله، راننده پرشیایی که آخرین بار او را در ترمینال آرژانتین سوار ماشین کرده بود بازداشت شد.

 اوایل آبان‌ماه 98دختری 15ساله به نام مهتاب با پدر و مادرش دعوای سختی کرد. دختر نوجوان می‌خواست به خانه دوستانش برود اما با مخالفت پدر و مادرش روبه‌رو شد. همین مسئله آغاز جدال بین مهتاب و خانواده بود تا جایی که دخترنوجوان تصمیم عجیبی گرفت. او شبانه خانه پدری‌اش را به حالت قهر ترک کرد و خانواده‌اش وقتی متوجه غیبت دخترشان شدند به جست و جو پرداختند تا ردی از او به‌دست آوردند اما اثری از دختر نبود. در این شرایط خانواده وی راهی اداره پلیس شدند تا از مأموران برای پیدا کردن او کمک بگیرند.

گزارش گمشده / سرنوشت مبهم دختر 15ساله تهرانی

پدر مهتاب در تشریح ماجرا گفت: دخترم آخرین بار با من و مادرش دعوایش شد اما آنقدر جدی نبود که بخواهد از خانه برود. وقتی من و مادرش متوجه نبود او شدیم به موبایلش زنگ زدیم اما پاسخ نداد. تا اینکه چند ساعت بعد خودش زنگ زد و گفت حالش خوب است. گفت نگرانش نباشیم حوالی میدان آرژانتین است. او آخرین بار همین‌ها را گفت و بعد تلفنش خاموش شد. مادرش به خانه دوستان و فامیل زنگ زد اما هیچ‌کس از دخترم خبری نداشت. احتمال دادیم که شاید تصادف کرده است و من به تمام بیمارستانها و درمانگاه‌های اطراف خانه مان و حوالی آرژانتین سر زدم اما ردی از دخترم به‌دست نیاوردم.

یک سرنخ از مهتاب گمشده در خیابان نظام آباد

با این شکایت، گروهی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی عباس بخشوده بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران مأمور شدند تا ردی از دختر گمشده به‌دست آورند. ردیابی‌ها حکایت از این داشت که مهتاب آخرین بار از میدان آرژانتین حوالی ترمینال بیهقی با خانواده‌اش تماس گرفته است. به این ترتیب مأموران راهی ترمینال شدند و به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف پرداختند. تیم تحقیق به سرنخی دست یافت و مشخص شد که دختر نوجوان آخرین بار در ساعت 3بامداد یکی از روزهای آبان 98سوار بر خودروی پژو پرشیای سفید رنگی شده و محل را ترک کرده است. اما شماره پلاک خودرو به‌صورت کامل در دوربین ثبت نشده بود. با این حال مأموران اقدامات خود را با توجه به مشخصات ظاهری ماشین شروع کردند تا اینکه بعد از گذشت 6‌ماه از زمان ناپدید شدن مهتاب موفق شدند، صاحب پژو را شناسایی کنند. این درحالی بود که در این مدت(6ماه) هیچ خبری از دختر نوجوان نبود و ردپایی از او به‌دست نیامده بود.

احتمال قتل دختر تهرانی

ماموران 6‌ماه پس از ناپدید شدن دختر نوجوان، صاحب پژو پرشیا را بازداشت کردند و به تحقیق از او پرداختند. او ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: چند سالی می‌شود که تنها زندگی می‌کنم چون خانواده‌ام در خارج از کشور هستند. من گاهی برای سرگرمی مسافرکشی می‌کنم و نیازی به پول ندارم و این کار صرفا برای تفریح است. شب حادثه هم در حال عبور از ترمینال آرژانتین بودم که دختر نوجوان را دیدم. می‌خواست به سمت نظام آباد برود و من او را سوار ماشینم کردم تا به جایی که می‌خواست برود برسانم. اما قبل از اینکه دختر نوجوان را به مقصد برسانم به مقابل خانه‌ام در شرق تهران رفتم تا مدارکی که نیاز داشتم بردارم. در مدتی که من به خانه رفته بودم مهتاب داخل ماشین منتظر مانده بود. بعد از چند دقیقه برگشتم و او را به مقصد رساندم؛ یعنی خیابان نظام آباد. دیگر از او خبری ندارم و نمی‌دانم چه بلایی سرش آمده است.

با توجه به مشکوک بودن اظهارات این مرد، قاضی جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد و او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟