دستگیری سارقان بدشناس در اراک

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دستگیرشدگان به 36 فقره سرقت خودرو و محتویات خودرو در اراک اعتراف کردند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ماه‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهر اراک، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در اراک

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ‌هایی از دست داشتن اعضای یک باند در این سرقت‌ها به دست آمد و برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی محل اختفای سارقان و دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ با تکمیل تحقیقات پلیس، یکی از اعضای این باند شناسایی و حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به پیگیری پلیس در دستگیری دیگر اعضای این باند گفت: در دو عملیات جداگانه همدست دیگر سارق و فردی که در خرید و فروش اموال مسروقه با آنان همکاری داشت، دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف دستگیرشدگان به 33 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و3 فقره سرقت خودرو در اراک تصریح کرد: مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و به مال باختگان برگردانده شد و هر 3 متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟