پاکسازی 400 سارق و خرده فروش مواد افیونی در اراک

به گزارش رکنا، سردار « حسن مفخمی‌شهرستانی» روز شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای طرح ظفر پنج افزود: با اجرای این طرح، حدود ۱۷ کیلو و ۵۹۰ گرم انواع موادمخدر، ۱۰۵ فقره سرقت و سه میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های عملیاتی پلیس استان پیگیری گزارش‌ها، مطالبات و درخواست‌های شهروندان در ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است که این مهم در قالب طرح‌های عملیاتی مختلف در دستور کار قرار دارد.

سردار مفخمی‌شهرستانی اظهار داشت: محور اجرای طرح ظفر، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، برخورد با اراذل‌ و اوباش، سارقان، خرده‌فروشان موادمخدر، تخلفات راهنمایی و رانندگی، قاچاقچیان کالا و جمع‌آوری معتادان متجاهر است.

وی عنوان کرد: طرح ظفر تاکنون در شهرستان‌های اراک، خمین و شازند به مرحله اجرا درآمده و این طرح در سایر شهرستان‌های استان مرکزی نیز اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: ارتقای انضباط و امنیت ترافیکی به عنوان وجهی دیگر از اجرای طرح ظفر در این استان است و در رابطه با این طرح، ۱۶۱ دستگاه خودرو توقیف و ۲ هزار و ۱۵۵ دستگاه نیز اعمال قانون شد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟